reis bij te houden op andere blognaam! - Reisverslag uit Villavicencio, Colombia van Lizz & Joao naar Colombia - WaarBenJij.nu reis bij te houden op andere blognaam! - Reisverslag uit Villavicencio, Colombia van Lizz & Joao naar Colombia - WaarBenJij.nu

reis bij te houden op andere blognaam!

Blijf op de hoogte en volg Lizz & Joao

17 Februari 2014 | Colombia, Villavicencio

Lieve mensen,

niet voor iedereen is het duidelijk daarom bij deze nogmaals een melding.

Mijn Colombiareis van nu is niet te volgen op deze pagina maar op de volgende link:

bezoekcolombia.waarbenjij.nu

is een geheel nieuwe reis, en ook weer mogelijk om foto's te plaatsen, hier was ik al op mn limiet.

mailadres er achter laten is mogelijk zodat je updates direct krijgt door gelinkt.
Inmiddels mijn zus voor het eerst ontmoet. lees het verslag met foto's op

bezoekcolombia.waarbenjij.nu

xxxxxx vanuit Colombia,

Lizz

• 17 Februari 2014 - 17:40

Bep Littig:

Ik kijk er naar uit.xxxxx

Verslag uit: Colombia, Villavicencio

Eerste ontmoeting met Bio- moeder en bio-zus.

Na 10 jaar zoeken gevonden, de vrouw die mij 9 maanden droeg. Paulina. Nu zal ik haar spoedig voor het eerst gaan ontmoeten.Deze reis deel ik graag met jullie. 7 weken zal ik deze reis beleven samen met mijn vriend Joao.
Ik zal haar voor het eerst ontmoeten, en ook een gehandicapte biologische zus voor het eerst.
Ik zal mijn andere biologische broer en zus voor de 2e keer ontmoeten. Zij waren 3 dec.2010 live 4dagen overgekomen met het televisie programma tros vermist.
Ik wil hun leven proeven,beleven en mee maken. Hoe is hun leven daar?
Ook zal ik mijn toen in 2006 en 2007 gemaakte vrienden weer bezoeken, en natuurlijk mijn biologische oom en tante die ik 2x bezocht heb.
En nog vele andere nieuwe biologische ooms en tantes neven en nichten.

Ik gezegend, met zo'n grote familie van Nederland tot aan Colombia.

Deze reis zal niet alleen bij ontmoeten,lachen,knuffelen, huilen en snotteren blijven. Ook zal ik actie gaan voeren en kijken in hoeverre ik hulp kan bieden. Daar Paulina ernstig ziek is en medische hulp noodzakelijk is. Daarbij staat haar huis op instorten wat is gemaakt van straat afval.

Dit word dus een reis met vele kanten. En ik ben zielsgelukkig dat ik dat ter plekke kan delen met mijn vriend. Ook is het fijn dat ik het op deze manier kan delen met jullie, mijn familie, vrienden en kennissen.